Kategorie

Strony informacyjne

Polityka Prywatności

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego oraz Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych, konsumentów oraz kontrahentów w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE informujemy, iż administratorem Państwa danych osobowych jest firma AKBA SP. Z O.O. z siedzibą ul. Nowowiejskiego 26; 96-313 Jaktorów Kolonia, NIP: 5291850710; REGON: 526965718; KRS 0001069781; BDO 000620232. Dane osobowe pozyskane m.in. w procesie komunikacji mailowej przetwarzamy w celu zapewnienia poprawności tego procesu, wykonywania ofert handlowych, zawarcia i realizacji umów, w tym zapewnienia wysokiej jakości usług (podstawa prawna art.6 ust. 1 lit. b RODO), wykonywania innych czynności związanych z główną działalnością firmy oraz ciążących na niej obowiązkach prawnych. Inicjowanie oraz kontynuacja korespondencji traktowane są jako zgoda dorozumiana na przetwarzanie w tym zakresie. Zachowujecie Państwo wszelkie prawa wynikające z treści rozporządzenia.

 

Państwa dane przetwarzane są na potrzeby:

  • Realizacja umów kupna – sprzedaży, rozumianej jako wszelkie czynności zmierzające do przesłania ofert, zamówień, dokumentów sprzedaży, dokumentów magazynowych, wszelka korespondencja dotycząca obsługi zakupów/sprzedaży

  • Kontakt z Państwem w celu obsługi wszelkiej korespondencji związanej z odpowiedziami na Państwa pytania, obsługa ewentualnych reklamacji, obsługa wydania i zwrotu towaru, obsługa zobowiązań i roszczeń w związku z transakcjami kupna-sprzedaży

  • Prowadzenie dokumentacji finansowo – księgowej Administratora, wystawianie dokumentów sprzedaży, obsługa wymaganych prawem dokumentów księgowych.

  • Wysyłka i odbiór towarów z miejsc magazynowania Administratora do miejsc odbioru wskazanych przez Państwa we wzajemnej korespondencji.

  • Marketingu, w tym marketingu bezpośredniego      

  • Opracowywania wewnętrznych analiz, symulacji, statystyk

  • Weryfikacji zdolności kredytowej, wiarygodności płatniczej      

  • Ulepszenia standardów obsługi Administratora

  • W ramach uwidocznionych danych poprzez prowadzenie monitoringu wizyjnego w obiektach administratora.  

Państwa dane osobowe pozyskujemy: bezpośrednio od Państwa, za pośrednictwem ogólnie dostępnych baz danych w sieci Internet, w szczególności jako wyniki wyszukiwania w przeglądarkach Internetowych.

Państwa dane osobowe mogą być przekazywane i dodatkowo przetwarzane przez podmioty współpracujące celem prawidłowej realizacji obsługi Państwa zleceń, zakupów, reklamacji, korespondencji. W szczególności mogą to być:

  • Podmioty dostarczające usługi finansowo-księgowe, tj. biuro księgowe, banki, firmy i instytucje ubezpieczeniowe;

  • Podmioty dostarczające usługi prawne i doradcze, firmy windykacyjne, ubezpieczenie transakcji;

  • Podmioty świadczące usługi pocztowe, transportowe, logistyczne celem obsługi sprzedaży i wszelkiej dystrybucji związanych z umowami kupna-sprzedaży zawierane pomiędzy Państwem a Administratorem.

 

Administrator współpracuje z podmiotami o organizacjami posiadającymi siedziby poza terenem Unii Europejskiej. Może zaistnieć sytuacja, że Państwa dane zostaną przekazane poza teren Unii Europejskiej, ale tylko dla celów bezpośredniej obsługi umów kupna-sprzedaży. Administrator optymalnie zabezpieczy Państwa dane osobowe.

Państwa dane osobowe przetwarzane będą tylko w okresie niezbędnym do realizacji wszelkiego rodzaju umów i stosunków prawnych, tj. sprzedaż, obsługa płatności, potencjalnych reklamacji, w czasie trwania wzajemnej współpracy.

Państwa dane przechowywane będą przez okres 5 lat od końca roku daty ostatniej transakcji. Wynika to z przepisów podatkowych. Po tym okresie Państwa dane zostaną usunięte z baz danych Administratora.

W każdej chwili przysługuje Państwu w stosunku do Administratora żądanie dostępu do swoich Państwa danych, oraz ich: korekty, ograniczenia przetwarzania, usunięcia. Ponadto przysługuje Państwu uprawnienie złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych oraz z prawa do przenoszenia Państwa danych do innego administratora danych. Przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Wszelkie Państwa dane osobowe wykorzystywane przez Administratora wskazujecie Państwo dobrowolnie. Administrator prowadząc działalność gospodarczą zobowiązany jest jednak przepisami obowiązującego prawa do gromadzenia oraz przechowywania określonego rodzaju danych osobowych. Wobec tego podanie przez Państwa danych osobowych może być obowiązkiem umownym lub warunkiem zawarcia umowy.

W przypadku odmowy dostępu do Państwa danych osobowych Administrator może odmówić zawarcia, wykonania umowy ze względu na brak możliwości jej realizacji w odniesieniu do przepisów podatkowych, skarbowych, wynikających z innych rejestrów do prowadzenia których Administrator jest związany przepisami prawa.

Administrator nie przetwarza i nie udostępnia danych w celach innych niż wskazane powyżej.

Art. 13. oraz 14. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego Rady (UE) 2016/679 z dnia 26 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. L119 z 04.05.2016).

Proszę czekać, trwa ładowanie....